Hoe werkt retourneren?

Niet tevreden?

We werken met 'tevredenheidsgarantie'. Als je niet 100% tevreden bent dan kan je de kabel binnen 100 dagen retourneren.

Al kunnen we altijd proberen te kijken of we een alternatieve oplossing kunnen bieden. 

Wil je liever een andere lengte?

Het beste kan je de kabel met een andere lengte gelijk via de site bestellen. Dan heb je hem het snelste in huis. Zodra we de geretourneerde kabels ontvangen hebben storten we het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen terug.

Je kunt de bestelling retourneren naar onderstaand adres. Vermeld even om welk ordernummer het gaat en welke kabels er geretourneerd worden. Heb je de pakbon nog dan kan je dit ook daarop aangeven.
RU connected
Zeelandhaven 6
3433 PL Nieuwegein

Retour aanmelden

Als je iets wilt retourneren of ruilen laat het ons even weten. Dan weten we dat we je retour kunnen verwachten zodat we hem extra snel kunnen verwerken.

Wie betaalt de verzendkosten?

We willen onze prijzen voor iedereen zo laag mogelijk houden. Als we alle terugzendingen zouden vergoeden dan zouden we dit in de prijzen van onze kabels moeten doorberekenen. Waardoor je indirect betaald voor de retouren van anderen.

Hoef je niets te retourneren? Dan betaal je hier ook niet voor. Wel zo eerlijk.

Wij betalen de verzendkosten

Hebben wij een foutje gemaakt dan zijn de retourkosten uiteraard voor onze rekening. Bijvoorbeeld:

  • Als je een verkeerd product hebt ontvangen
  • Als de kabel niet naar behoren werkt
  • Als we je een verkeerd advies hebben gegeven

De retourkosten zijn voor eigen rekening

Wil je een kabel retourneren omdat je een verkeerde bestelling hebt gedaan? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Bijvoorbeeld:

  • Als je de verkeerde lengte of product hebt besteld
  • De kabel goed werkt, maar je toch niet helemaal tevreden bent